En händelserik vecka

Det är många som har hört av sig angående mitt sökande efter nya modeller, vilken jag tycker är väldigt roligt. Den första fotograferingen blir förhoppningsvis till helgen. Vill du veta mer om detta, läs lär eller kontakta mig på [email protected]

Jag har även träffat en fotograf som har studio i närheten som behöver lite extrahjälp vid vissa tillfällen. Så där kommer jag att hoppa in när jag behövs och förhoppningsvis lära mig mycket.

En annan fotograf som jobbar på Bergsåkerstravbana och fotograferar vinnarna har frågat om jag vill hoppa in för honom när han inte kan få ledigt från sitt riktiga jobb. Detta skulle vara väldigt lärorikt och nyttigt, eftersom det är oftast mörkt ute när det är trav på kvällen.

Om en vecka åker jag ner till Hällefors folkhögskola och börjat mitt år där. Förhoppningsvis blir det ett lärorikt år men många nya erfarenheter. På onsdag är jag hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: