Onsdag

Så här lagom till jul börjar jag bli förkyld. Blev kall igår när jag var i stallet, så när jag vaknade imorse mådde jag inte bra. Bestämde mig för att kurera hemma och baka pepparkakor! Mysigt var det. Sedan småplockade jag och slog in några paket, men sedan tog all energi slut så jag dog en stund i soffan. Nu är jag lite piggare igen och snart kommer mamma och hämtar mig så vi kan ta en sväng på Birst. Vill egentligen inte men eftersom Emil jobbar de närmaste dagarna så måste jag köpa julklappar åt hans låtsasbror och utbytesstudentsyster.

Igår fotograferade jag Emilie och Kolhaukur i stallet. Fast vi fick gå en bit för Kolhaukur var så okoncentrerad och det slutade med att jag halkade på vägen och nästen satte mig på kameran! Men både jag och kameran överlevde som tur var. Här har ni ett litet smakprov.

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

sv; Tackar! Dock är väggen rosa;)

2010-12-22 @ 22:02:44
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: