Arg på DinTur

Ikväll på väg hem från min extraridlektion blev jag så irriterad på busschauffören och allt som har med bussar, busskort och annat som DinTur tar hand om i länet. Så jag har nyss skickat iväg ett mail till dom där jag förklarade min situation igen, berättade om den otrevliga chauffören (inte första gången för hennes del!) och ett liten förslag på hur de kan göra bussresandet härifrån bättre.
Så nu har jag avreagerat mig och det känns mycket bättre.

Ridlektionen gick mycket bättre idag än igår. Min häst hade lugnat ner sig och lyssnade mycket bättre. Så det är jag glad för.

Imorgon kommer mamma hit med min myspojkar Åskar och Blixten som ska bo med oss några dagar när mamma åker bort. Hoppas dom kommer trivas även om dom inte får gå ut. Men dom springer mest bara ut och in hemma, så det går nog bra. Jag kommer iallafall blir glad av att få lite sällskap på dagarna eftersom Emil bara är borta och jobbar hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: