Kattvakt

Just nu sitter jag i soffan och bredvid mig ligger Blixten och myser. Fast han är lite misstänksam när hundarna utanför skäller. Och när jag kliver upp går han omkring och tittar upp i taket. Åskar ligger inne i badrummet bredvid toaletten...men han gillar ju badrummet så han kanske känner sig trygg där. I början var han väldigt orolig och skrek en del, men nu har han legat där inne helt tyst i några timmar...Hoppas han kommer över det snart och blir sitt vanliga jag. Ska försöka få några nya bilder på dom senare. Men så länge får ni se en otrolig söt bild på några av kattungarna jag fotade för någon vecka sedan. Sockersöta är dom verkligen!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

åh vilken fin bild! duktig du är!

2010-11-25 @ 18:39:25
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Neha

Riktigt snygg bild:D

2010-12-02 @ 11:00:24
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: