Fredag

Jag har nyss ätit frukost. Om några timmar ska jag iväg och fota massa hundar. Jag tror att det blir riktigt roligt. Hoppas det finns någon fin plats med höstlöv som fallit till marken där vi kan ta några bilder. Tänkte även försöka få till några bilder till fotouppgiften som ska vara klar på måndag, så jag hoppas att det lyckas.
Just nu blir jag bländad av solen genom vardagsrumsfönstret. Det är blå himmel och soligt ute, men -7 grader! Burr! Det blir långkalsonger och tjocka vantar idag.

I onsdags var min gamla klasskompis Julia med mig till stallet. Det var väldigt roligt att träffa henne igen, och hon tyckte det var lika roligt tror jag. Jag hade lånat en häst åt henne så vi red ut i den fina höstvädret på en ganska lång tur. Vi hade tänkt ta med min kamera så hon kunde fota mig och Guffi, men den glömde vi hemma hos mamma typiskt nog. Får ta med mig någon annan som kan hjälpa mig med det en annan gång.

Jag har dessutom hittat ännu en tävling om ett presentkort från sumopix.com hos Caroline Dahlén. Hoppas jag vinner så jag kan fixa en tavla till köket eller sovrummet.

Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: Tack, det värmer :) <3

2010-10-26 @ 14:52:10
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: