Det kommer bilder...

I lördags var jag på fotouppdrag och fotade 4 olika hästar. Alla hade olika färger och personligheter, och var olika svåra att få på bild. Ni kommer på se lite bilder senare, men just nu har jag fullt upp med att förbereda min och pojkvännens flytt till en egen lägenhet. Har därför inte jättemycket tid över till att redigera bilder, om det inte är en beställning. Har bråkat med sprayfärg halva dagen, så ni tar jag lite vila innan jag ska iväg till pållen ikväll.

Så snart kommer det bilder!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, så du ska bli sambo! ;) Grattis!



Kommer du fortsätta blogga här eller är det bara bilder som gäller? Hur blir det med selfrejection? Såg att du lagt upp ett nytt tävlingsinlägg... :)

2010-09-23 @ 18:29:02
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: D A H L È N

sv: Jo, de har jag med gjort men aldrig en canvas. Spännande att se resultatet! :D

2010-09-28 @ 14:58:30
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: