Vad gör jag?

Jag känner mig inte helt hundra på min bloggdesign så jag tänkte fixa en ny. Hittade då en blogg med en bloggdesigntävling, så nu får vi hoppas att jag vinner. Jag har också börjat fila på en ny design till hemsidan, vi får se om det blir något av den.

Idag är det riktigt höstrusk ut, burr. Hade tänkt rida min häst Guffi nu på förmiddagen, men det blev ändrade planer. Det verkade bli bättre väder imorgon, så jag tar det då istället. Kanske kan få sällskap av någon annan i stallet då också.

När pojkvännen kommer hem från körskolan ska vi ta och göra färdig min nuvarande fotouppgift, Kamerateknik 2. Det är en del bilder vi ska redovisa och i morgon ska vi ha gruppsamtal över skype. Vi får väl se hur det går.

På lördag ska jag även ut till ett stall och fota massa olika hästar. Dom hade många olika raser så det ska bli jätteroligt. Jag har ju mest fotat Islandshästar, så jag vill verkligen fota andra raser för att utöka min portfolio.

Nu vet ni vad jag pysslar med idag och framöver. Det kommer nog dyka upp en del bilder imorgon när uppgiften är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: