Julen närmar sig

Just nu pågår det planering inför en stor förändring för mig och på onsdag ska jag på ett möte gällande det hela. Så snart allt har kommit igång kommer ni får veta vad som ska ske. Jag har haft lite problem med mailen i några dagar men nu ska allt fungera som vanligt. Om du har skickat ett mail till mig och ännu inte fått svar får jag be dig att skicka mailet igen så svarar jag så fort jag kan.

Under tiden vill jag påminna er om min fina vintererbjudande som just nu finns att ta del av.

För att köpa presentkort eller boka fotografering, lämna en kommentar med din mailadress eller maila mig direkt på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Julia

Den här bloggen hade jag glömt bort ;)

2011-12-12 @ 23:55:13
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: JOZ♡

Tja! Sjulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/Dåligt? Skulle va kul å veta vad andra tycker om den (:



Gillar du inte sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt! Ha en bra onsdag. Kram

2011-12-14 @ 17:25:30
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: