Herkules #1

Idag var jag och hälsade på Josefine och hennes fina kille Herkules. Jag hade en fotoidé som jag behövde Herkules snygga skäckfärg och blåa ögon till. Och detta blev resultatet! Jag är väldigt nöjd med bilderna så det kommer nog komma upp flera här, och någon hamnar nog i portfolion.

Herkules från Solbacken1

Om ni vill läsa mer om Josefine och Herkules, besök deras blogg, Isbitarna.se. Där kan du även läsa om Sabina och Nina och deras islandshästar. En väldigt rolig och läsvärd blogg som alla häst, speciellt islandshästintresserade borde läsa!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Vilken fin häst :) Och fina bilder :)

2011-05-12 @ 22:28:35
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: