En onsdag i soffan

Just nu sitter jag hemma i våran mysiga soffa och tar det lugn. Igår ville inte min häst att jag red barbacka på honom så jag blev avbockad. Slog näsan och höften, men just nu har jag mest ont i nacken och huvudet så jag försöker ta det lugnt idag. Hans öga börjar bli mycket bättre nu och igår fick jag faktiskt klämma och tvätta utan att han bråkade allt för mycket.

Tänkte fixa lite julklappar när jag ändå sitter här hemma. Är skönt att slippa åka omkring så mycket när man fixar julklappar, då kan man göra det även när man inte mår så bra.

Ni får också titta på en bild från två veckor sedan, som jag fotade samtidigt som en skoluppgift. Mina snälla stallvänner ställde upp som modeller.

Modeller: Julia och Geisli från Långliden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: