Onsdag med tyggvärk

Igår på min ridlektion fick jag himla ont i ryggen. Brukar få det ibland, men den här gången tänkte jag nästan kliva av hästen. Så när jag kom hem blev det linement och nu har jag smörjt in det igen. Så därför tar jag en ledig dag. Kunde inte somna om när Emil gick så var väl lika bra att ta fram datorn. Har massor med roliga bilder att ta tag i. Hundarna från i fredags, Ingelas bilder från i söndags och igår fotade jag min barndomskompis Frida med hösttema. Det är hon som är med på bilden med vitsippor på min hemsida under Portfolio-Människor. Så idag kan det nog dyka upp en del bilder. Kanske har tid att försöka börja på en ny layout till hemsidan också. Den ska nämligen göras om, även portfolion och prislistorna.

Ha en trevlig dag! Jag ska försöka även om min rygg inte är med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: