FOTO gratis

Idag tog jag bussen hem till mamma, för att sedan ta cykeln till stallet och min lilla häst Guffi. I brevlådan hos mamma hittade jag en glad överraskning. Jag har fått ett stort tungt kuvert från Hällefors folkhögskola, där jag läser digitalfoto på distans. Och i kuvertet låg en tidning, närmare bestämt tidningen FOTO. Vi har alltså fått 6 gratis nummer av tidningen FOTO av min skola! En väldigt rolig överraskning som jag inte förväntade mig. Trodde det skulle vara allvarliga papper eller något sådant.

Jag hade en trevlig tur i skogen med Guffi och en annan tjej i stallet. Sedan åkte jag och mamma på en liten shoppingrunda. Köpte Ljung till balkonlådorna och lite annat smått och gott, tex en tändare så jag kan tända ljus och göra det lite mysigt här hemma.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hehe det behöver du inte för jag ser typ inte på det längre :/

2010-10-05 @ 19:12:28
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: