Jag är med och tävlar om en ny mobil!

Jag tänkte att jag skulle försöka vinna en ny mobil. Så här är min motivering:

Min nuvarande telefon köptes för några år sedan och den har varit med om mycket, badat i lera och blivit dränkt i regnet. Själva joysticken fungerar inte alltid, speciellt åt vänster och varje fredag när jag jobbar på travbanan kan inte telefonen ringa, ta emot samtal och sms eller skicka sms mellan 7e och 8e loppet. Även andra små påhitt kan det få för sig när som helst, så man vet aldrig om telefonen fungerar eller inte. Så jag behöver verkligen en ny telefon!

Vill du vara med och tävla så gå in här.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 23:02:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: